Najbardziej mi zależy na wyrzuceniu sprawdzania żarówek mijania - jak już pisałem wyżej.
Ale jak się da, to wyrzucę sprawdzanie wszystkich żarówek.
Mam O2 Tour kombi 2011r koloru arctic green
'Mam w pozycji "0" DLR na 70% na H7 świateł mijania - nie zamierzam zmieniać, bo dokładane ledki mi się delikatnie pisząc nie podobają.'
Czyli DLR realizowane przez sterownik.
A chcę wyrzucić sprawdzanie żarówek H7, wyłączyć DLR i wrzucić moją płytkę.
O tej płytce pisałem już w wątku nt. żarówek. Niestety brak zainteresowania.
(nie chcę i nigdy nie chciałem na tym zarabiać - tylko chciałem zrobić coś co spowoduje, że żarówka H7 nie padnie i się udało --- testy potwierdziły (żarówka po kilku tysiącach załączeń nadal ma włókno jak nowe)).
Także docelowo chcę zamontować coś takiego. Tylko na tę chwilę świeci mi się kontrolka na liczniku.
I w mojej O2 to będzie tylko zapewniało softstart napięcia na H7.
Na fotce PCB polakierowane na srebrno. Zielonym przewodem i czerwonym klipsem jest podłączony "+" z pozycyjnych.
Ale jak się da, to wyrzucę sprawdzanie wszystkich żarówek.
Mam O2 Tour kombi 2011r koloru arctic green
'Mam w pozycji "0" DLR na 70% na H7 świateł mijania - nie zamierzam zmieniać, bo dokładane ledki mi się delikatnie pisząc nie podobają.'
Czyli DLR realizowane przez sterownik.
A chcę wyrzucić sprawdzanie żarówek H7, wyłączyć DLR i wrzucić moją płytkę.
O tej płytce pisałem już w wątku nt. żarówek. Niestety brak zainteresowania.
(nie chcę i nigdy nie chciałem na tym zarabiać - tylko chciałem zrobić coś co spowoduje, że żarówka H7 nie padnie i się udało --- testy potwierdziły (żarówka po kilku tysiącach załączeń nadal ma włókno jak nowe)).
Także docelowo chcę zamontować coś takiego. Tylko na tę chwilę świeci mi się kontrolka na liczniku.
I w mojej O2 to będzie tylko zapewniało softstart napięcia na H7.
Na fotce PCB polakierowane na srebrno. Zielonym przewodem i czerwonym klipsem jest podłączony "+" z pozycyjnych.
Komentarz